سعید رفیعی

مدیرعامل شرکت
  • بخش: توسعه وب
  • تجربه: 15 سال
  • ایمیل: r.cooper@mail.com
  • تلفن: 012345678900

زندگینامه

اکثریت قریب به اتفاق بازاریابان برنامه روی تکنیک های بازاریابی برنامه پس از راه اندازی تمرکز می کنند   و اقدامات در حالی که به طور کامل در کمپین قبل از پرتاب گم شده اند. این مانع از ایجاد برنامه می شود   تقریباً زمانی که برنامه راه اندازی می شود ، وزوز و اعتیاد کنید. در حال حاضر و وقتی برنامه را راه اندازی می کنید   تعداد قابل توجهی از مردم باید منتظر برنامه شما باشند و این نیاز به طراحی طولانی دارد   تلاش های بازاریابی که منجر به رویداد راه اندازی برنامه می شود. برای ایجاد وزوز و اعتیاد به قبل از راه اندازی در مورد برنامه یک شرکت توسعه برنامه تلفن همراه مجموعه ای از گزینه های بازاریابی مانند تبلیغات رسانه های اجتماعی ، تبلیغات موتورهای جستجو ، تبلیغات ویدیویی ، کمپین های ایمیل را دارد   غیر از گزینه های آنلاین ، می توانید با بازاریابی سنتی به مخاطبان گسترده تری نیز دسترسی پیدا کنید   گزینه هایی مانند تبلیغات در فضای باز ، تبلیغات چاپی ، تبلیغات رسانه ای و رویدادهای تبلیغاتی.
شرکت اونوم

طراح وب ، تصویرگر

گروه رسانه ای

عکاس ، طراح UI

شرکت تورکس

طراح حرکت ، تصویرگر

کمپانی هیراتکس

توسعه دهنده PHP ، عکاس

مهارت های سخت

دقیقاً همانطور که یک تجارت خرده فروشی در زندگی واقعی نه تنها به خاطر ارائه محصولات خود بلکه به خاطر می آورد   همچنین به دلیل خدمات ، پشتیبانی و مشتری پسند بودن ، برنامه ای که ارائه می دهد سیستم پشتیبانی مشتری مفیدزیرا کاربران ارزشمند آن نسبت به سایر برنامه ها از کشش و تعامل بیشتری برخوردار هستند. مارک های عالی   به دلیل مشتری پسند در سرتاسر جهان از قدردانی و محبوبیت بالایی برخوردار هستند   پشتیبانی و خدمات
[contact-form-7 id="2236" title="Member Form"]